Creatieve   sessies

Stadia van ideevorming

  • Aan de hand van diverse tracer lijsten brengen we de bestaande cliënt journey in kaart
  • We focussen hierbij op zowel Happy- als Sad-flows (wat gebeurt er als zaken goed respectievelijk fout gaan)
  • In dit proces komen we automatisch alle stakeholders tegen en krijgen we een goed beeld van de huidige stand van zaken
  • Samen met alle stakeholders (cliënten in de hoofdrol!) definiëren we aan de hand van de bestaande client journey een ideale journey
  • Hier komen automatisch verbeterpunten uit naar voren
  • Het doel van deze stap is tweeledig
    • Wensen en eisen verzamelen voor de ideale journey
    • Draagvlak creëren bij alle stakeholders
Aan de hand van de definitie creëren De Heeren:
  • Een plan van aanpak
  • Instrumenten/Hulpmiddelen ten behoeve van een succesvolle implementatie
Wij vinden het belangrijk dat het eigenaarschap van de implementatie in de organisatie zelf is verankerd. Het proces dat wij samen doorlopen draagt al bij aan gedeeld eigenaarschap en enthousiasme onder de diverse stakeholders. Maar we achten het ook van groot belang dat er vanuit de organisatie, zeker in de beginperiode, actief wordt gestuurd op naleving van het plan en ingebruikname van de opgeleverde instrumenten.

Prijzen

Creëren

1600max. 6 deelnemers
  • 1 creërende (gast)dame of -heer
  • Inspirerende omgeving/aanpak
  • Verzorgde lunch
  • Inclusief sessieuitwerking + advies à €800

Corona editie

1200max. 3 deelnemers
  • 1 creërende (gast)dame of -heer
  • Inspirerende omgeving/aanpak
  • Verzorgde lunch (indien mogelijk)
  • Inclusief sessieuitwerking + advies à €800
  • Corona proof (invulling afhankelijk van de actuele coronamaatregelen)

Creëren & Dineren

2400max. 6 deelnemers
  • 1 creërende (gast)dame of -heer
  • Inspirerende omgeving/aanpak
  • Uitgebreide warme lunch of diner
  • Inclusief sessieuitwerking + advies à €800
  • Teambuilding activiteit (in overleg)